Create your own banner at mybannermaker.com!

02 January 2013

CeriterA : Tahun 2013, Tahun lebih matang (^__^) Final Exam


Assalamualaikum pembacaku sekalian, sungguh tidak menyangkan yang kita akan dapat menginjak ke usia setahun lebih matang, dengan tibanya tahun 2013 ini. Rupa-rupanya sudah setahun saya telah menceburkan dalam arena blogging ini yang saya sertai pada hujung tahun 2011. Walaupun saya telah menceburi penulisan blog selama setahun, namun hasil karya saya tidaklah sebanyak penulis yang lain. Ini mungkin berikutan dengan jadual yang ketat sepanjang tempoh kuliah dan minat saya dalam menulis semakin pudar.

Belajar bersungguh-sungguh, mudahan kita berjaya ya!

Namun di kelewatan ini, saya berpendapat bahawa penulisan bukan sekadar ingin berkongsi ilmu, tetapi ia adalah suatu luahan hati penulis. Nampaknya kedatangan tahun 2013 memberi saya keazaman yang baru, mungkin saya boleh menggelarkan ia sebagai ‘Wishlish 2013’. Tetapi bagi saya, biarlah tahun ini tahun yang bermakna, iaitu saya dapat meningkatkan potensi diri kepada yang lebih baik

Memandangkan saya dah masuk semester 3, macam biasa, jikalau tibanya bulan Januari, sudah pasti pelajar Bachelor Degree students yang akan bertungkus lumus dalam peperiksaan akhir semester. Saya akan menghadapi 6 kertas pada semester ini.

3 Januari 13 – Pathology
4 Januari 13 – Health Promotion
9 Januari 13 – Immunology
10 January 13 – Health Psychology
11 January 13 – Microbiology
14 January 13 – Nutritional Assessment

Harapan saya, adalah saya dapat keputusan yang baik, dan takkan repeat mana-mana kertas di atas. Satu lagi, setiap kali exam, saya akan cuba nak ingat soalan2 yang telah keluar, tulis dalam blog dan InsyaAllah mungkin boleh membantu sesiapa yang  mengambil kursus dan kod yang sama seperti saya. Goodluck everyone..Chowwwww

I sexy and I know it~ lalala

No comments: