21 October 2012

Nutrition and Dietetics Association (NADA) Bonding Night

Bachelor (Hons) Nutrition and Dietetics  (NAD) adalah salah satu program yang ditawarkan di Universiti Teknologi Mara (UiTM) Kampus Puncak Alam, Selangor. Program ini merupakan program yang telah diperkenalkan di bawah fakulti Sains Kesihatan dan secara keseluruhannya ada 5 kumpulan pelajar yang diambil pada bulan Julai setiap tahun.

Baru- baru ini, pada bulan september 2012, program NADA telah menganjurkan satu majlis ramah tamah di mana semua pelajar dan pensyarah berkumpul dan berkenalan di antara satu sama yang lain. Ativiti seperti suai kenal, jamuan dan permainan turut diadakan..

Tak banyak pun gambar diambil, cuma sy nak bagitahu, kamera saya yg menyimpan seribu kenangan telah pun hilang! huhuh..tak pa lah..janji jangan handphone yang hilang hehehe :)



















:: Malas nak taruh caption....ngantuk la..nak ZZZZZZzzz hehehe

03 October 2012

Chantek: Gadis serupa Anime Hidup - Anastasia


Masih terfikirkan apa yg patut anda gayakan sempena dinner Halloween atau makan malam bertemakan fantasi? Jika anda berminat mnjadi seorang patung Barbie atau watak anime, mungkin tutorial di Youtube menjadi pilihan, dimana seorang lagi gadis rakyat Rusia, Anastasia Shpagina, 19 tahun,  yang menghabiskan masa berjam- jam di hadapan meja solek smata- mata untuk kelihatan seperti anak patung siri anime jepun. 

Sila semak gambar di bawah, ini adalah beberapa siri gmbar yg sempat sy rakamkan ketika menonton Youtube ( maaf tak tengok abis pun hehehe). 






Gambar di bawah menunjukkan Anastasia atau gelaran popularnya Fukkacumi( sebut betul2 ok), begitu akrab dengan seorang lagi gadis Rusia yang melakukan kontroversi kerana membuat pembedahan plastic kerana semata2 ingin menjadi seperti Barbie Hidup. Kalau dah baca entri sebelum ni mesti kamu smua kenal dengan si Valeria ni kan..