Create your own banner at mybannermaker.com!

30 June 2012

Kaki Jalan: Lawatan smbil belajar ~ Beryl's dan Vitagen

Selamat sejahtera semuanyaa! Indahhhhh..hehe.. ni dah beberapa minit lagi nak masuk waktu maghrib mengikut masa semenanjung Malaysia (yalah sekarang ni jadi perantau al maklumlah stadiii di oversea) hehe..

Sambil tengok- tengok pic semester lepas, teringin pulak nak post tentang pengalaman saya dan kawan-kawan Program Nutrition dan Dietetics UiTM ni..begini critanya, kami orang buat lawatan sambil belajar di Vitagen Factory dan juga Beryl's Chocolate dekat area *** ( okey serius ni saya dah tak ingat)...

Di vitagen..kakak tu macam muka pelakon lah...ok kembali ke cerita asal, kami diberikan peluang untuk merasa perisa vitagen yang baru *with collagen..botol vitagen tu cantik dan rasa pun kurang manis..lepas tu berebut2 nak rasa yogurt pulak..malam tu semua cirit birit temasuk saya haha!

Di Beryls..kakak tu bengis lah, tak senyum langsung..ok tak apalahhh dia ada masalah mungkin..hehe, kami dijemput untuk melihat video pemprosesan coklat..dan dibawa ke muzium untuk buat coklat..lepas tu, dia kata tak boleh ambil gambar..ok that's it, tak dapat nak curi rahsia kesedapan coklat dia haha..


okey semua bangga dapat rasa vitagen...


upacara rebut sapa minum vitagen paling banyak...


koko besar punyaa...hahaha


kebanggaan Malaysia..beryl's wonderland...


kamilah warga UiTM Nutrition dan Dietetik yg suka makan coklat!!


No comments: