Create your own banner at mybannermaker.com!

27 June 2012

Ceritera: MAjalAh ini ku Tak fAhAm tApi simpAn~

Saya baru beli korean lens dari internet beberapa minggu yang lepas. Kalau kamu orang berminat nak beli tu, boleh lah PM kat FB dia ni ok, https://www.facebook.com/lovelylensshopII ,

Apa yang saya paling suka kalau beli lens ni, si penjual ni suka balut botol lenses tu dengan majalah fesyen bahasa cina. Itulah masalahnya, saya tak faham, tapi kenapa saya mahu simpan yaaa?..hehehe

"Ni ciau shengme mingzhe?" itu sahaja yang saya tahu, sebab roomate ambil bahasa ketiga Mandarin. Haha memanglah tak faham tapi buat- buat faham lah yaa..~


Lens yang dibeli- bersama pembungkus majalah bahasa cina



ada tutorial mekap lagi tu~


lekat di dinding buat tatapan hewhewhew :p







No comments: