Create your own banner at mybannermaker.com!

27 June 2012

Ceritera: Baru habis paper CTU553 saya bah~

Alhamdulillah, baru sahaja abis buat Final Exam kertas CTU553 Hubungan Etnik hari ni..huhu jawapan macam nak pacah kepala ja ni..hehe yalah dah namanya study tapi yang ditulis tu macam merapuu lalala~ 

Tapi yang paling tak siok tu tadi, lepas bis paper, terus bukak facebook..bila dah bukak, nah tu diaa..ada soalan spot untuk paper hari ni ..aduii nyesal juga rasa saya x bukak facebook malam tadi T__T,

Nahh, tapi tak apalah yaa…yang berlaku biarlah berlaku..masa yang pergi tidak akan diputar balik hehe..apa apapun redha sahaja dengan keputusannya nanti…ni saya sertakan soalan- soalan spot yang telah disampaikan ke dalam email dan soalan- soalan spot yang diletakkan di facebook…nilai sendiri..entah- entah brapa eh result saya ni hewhewhew :P


"tetiba pulak upload picture yang dilukis adik saya yang laki2 ni..dia takut badut katanya..hehe"

Dibawah ni yang saya dapat melau email n sms:
 1. piagam madianh vs piagam persekutuan
 2. masyarakat pluraliti
 3. transformasi ekonomi
 4. islam hadhari
 5. prinsip asas Islam

 Yang ni pulak, dapat dalam facebook, (baru lepas paper ni)
 - perlembagaan madinah
 - usaha kerajaan dalam bidang ekonomi untuk perpaduan
 - peranan NG0 dalam mewujudkn perpaduan
 - perbezaan antara plural dan pluraliti

 P/s : persoalannya di sini, yang di- post dalam facebook itu yang keluar, dan soalan dia memang lah SEJIBIK!...hahaha( ketawa senang hati ka apa itu?)

No comments: