Create your own banner at mybannermaker.com!

27 June 2012

Chantek: Another Barbie- faced girl? Wang Jiayun

Perangai pas paper final~

Menelaah beberapa buku untuk rujukan paper seterusnya, "alamak terlihat pulak picture orang cantik seumpama barbie doll ni"..

Wang Jiayun..walaupun ini adalah perkara yang pernah menjadi isu hangat suartu ketika dahulu, tapi kenapalah saya baru tahu ya..hehe tapi tak apalahh, janji ada yang nak diconteng conteng dalam belog saya yang simple ini..hewhewhew..

Malaslah nak cari biodata si Wang Jiayun ni..yang saya tahu, dia orang Taiwan dan menurut blog yang pernah saya kunjungi, umurnya baru 16 tahun..jadi tolak tambah darab bahagi, kira- kira sama umur lah kami ni..yalah, blog yang saya baca tu dah berkurun lamanya hehe...

Ada perkara heboh yang menyatakan si Wang ni buat edit edit ja kat muka dia tu..tapi awak- awak semua ni nanti tengok sendiri lah ya, macam betul ka, edit ka, bedah ka... Pasni nak simpan lah picture dia ni dalam PC..yalah picture orang cantik, sapa yang tidak mahu simpan hehe...






Eh eh eh..tersalah upload pulak yang bawah sekali tuh hehehe, yang bawah tu blogger dari China, nak buat muka macam barbie doll jugak..hehe kunun- kunun menjadi la tu..tapi menjadi juga la kan..hehehe :P

No comments: